Hej!

Hur mår ni idag? Själv mår jag bra!
Det är strålande sol ute och hur jäkla varmt som helst, var ute och gick en runda innan! Trodde inte det var så varmt så bultade på mig mössa och tjocketröja och sånt, höll på att svettas ihjäl!
Blev inte en så lång runda då jag fick ont i höften (!?) och inte hade ätit frukost så gick som en zombie! Haha
Gick inom ica på vägen hem för att köpa bullar, mums! Vet inte om folk tittade på mig för att jag hade mössa eller för att jag inte var sminkad , svårt! Haha
Hade tänkt gå samma runda som häromdagen men nej, blåste som fasen också! Hatar att gå i blåst! :o

Nu har jag nyss ätit och läst alla bloggar...känns som man lägger ner flera timmar om dagen på att läsa andras bloggar!
Roliga är att jag alltid läser dom i samma ordning också, annars känns det fel! Och så glömmer jag bort någon ifall jag inte gör som jag brukar!

Nej nu ska jag sola!
Ha det bra så hörs vi sen!
Puss
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej