Hur arg/ledsen/besviken är jag nu på en skala 1-10? Hm ungefär 12
I förra inlägget skrev jag ju och skojade om att Beckham skulle sluta innan vi hann se honom i Göteborg, vad händer då? Jo då slutar han fan ta mig! Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta!
Men vet inte när han slutar, står på AB han att han spela säsongen ut , till sommaren! Lite lite lite hopp finns det väl ändå att han ska spela matchen med Real fast att jag inte tror att det blir så men men! Blev fan arg, typ som förra året när han SKULLE spela i OS och dom sedan går ut med att han INTE ska det, då började jag seriöst gråta! Mamma trodde fan det hade hänt något allvarligt, ja det var väl allvarligt? jag hade ju sett fram emot det huuur länge som helst!

Sitter fasen och gråter nu också, Beckam är och kommer alltid vara något spicellt för mig! För mig är Beckham den bästa fotbollsspelaren i världen! Det värdefullaste jag äger är min Beckhamtavla och mitt Beckhampåslakan! Varför? Jo för att det betyder något speicellt för mig och jag kommer aldrig kunna köpa dom sakerna igen för dom tillverkas inte! Om det hade börjat brinna hade det varit de första jag tagit med mig ut och räddad, skit i allt annat för det kan man köpa nytt! 
För mig är det en stor dag idag! Tack för allt du har gett mig Beckham! Jag kommer alltid älska dig oavsett vad du gör! Du är bäst! Tack för att du har gett mig en sjua i nacken! Haha. 

Inatt ska jag utan tvekan sova med mitt Beckhampåslakan och en Beckhamtröja! <3 

http://www.youtube.com/watch?v=aH76hBG3eyE

http://www.youtube.com/watch?v=jdVDR3w-Mjs

http://www.youtube.com/watch?v=6_lf84nwaf4

 

 

Kommentera

Publiceras ej