Hej!

Åh kära tid, blev nyss klar med mina 190 squats! Jag förstår inte varför jag fortfarande håller på med dom, nog för att det bara är 1 vecka kvar nu MEN varje kväll så domnar mina ben bort! Och det är sjukt läskig :s

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, somnade inte från halv sju imorse :s kunde verkligen inte somna! Hade sån sjuk nackspärr så hur jag än låg så gjorde det bara så ont!
Vaknade vid 12 typ och mådde inte alls bra!

Har kollat på tokyo drift och fyran idag! Fyran är ju sinnessjukt bra, att jag hade glömt det! Vet att jag säger det varje gång jag har sett den, ändå glömmer jag alltid bort vad den handlar om haha! Minne som en guldfisk. jodå!

Nej nu ska jag gå och duscha sen ska jag bädda rent i min säng och sätta igång fast five! Och hoppas att jag somnar tidigt idag så jag kan vända tillbaka mitt dygn någon gång! :D Önska mig lycka till!

Jo en sak , igår när jag var och handlade så när jag stod i kön så han/hon/den/det (jag vetifan var de var) som stod bakom mig stod så nära så jag hade kunnat lukta vad HEN åt till frukost! HATAR när folk står asnära i köer! Liksom lugna ner dig du kommer också att få betala, och om du ska stå så nära kan du lika gärna betala mina saker också! Åh..

Nej ha det bra!
Puss
 
Haha älskar när dom säger de! haha! :D
 
 
 
Snart i mål!
 
 

1 kommentarer

Linnea

28 May 2019 09:55

Du är grym som klarar 190 squats. Jag hade dött efter 10 haha! På tal om svett, det finns inget värre än när en svettig person står nära en (läs på en) i kön. Jag fattar inte, använder folk inte deo nuförtiden? Förstår man inte varför man luktar svett är det bara att gå in på Svettklinikens hemsida och läsa alla blogginlägg om illaluktande armhålor https://svettklinikenstockholm.se/illaluktande-svett-i-armhalan/ Och det du skriver om frukost haha, så sjukt roligt. Borsta tänderna för f-n! Använd tuggummi om du vill komma nära mig

Kommentera

Publiceras ej