Hej!

Rubriken säger allt, idag känner jag mig som en gammal tant! Har ont överallt i kroppen, känns precis som att jag ska bli sjuk eller något :s Det vill jag verkligen inte! Har så jäkla ont i mina ögon också , svider och har sig. Har gjort så i flera dagar nu :s jaja!

Idag har jag bara solat och solat, så jäkla skönt! Har varit 23-24 grader här idag? Helt sjukt! Och så jäkla varmt!
Skulle hitta någonstans att sola innan idag men det gick inte bra! La ut min handduk och skulle precis sätta mig när jag inser hur blött där är, så gick hem igen och satte mig i fönstret som vanligt! Jag vill ha en strand...

I eftermiddags var jag i stan och handlade ännu en ny laddare till min mobil eftersom den andra gick sönder igår...kommer bli fattig om jag ska behöva köpa ny laddare en ggr i veckan! :s
Blä!

Nu ligger jag i sängen och ska kolla på film hade jag tänkt och vara avis på alla som ska se Gumball 3000 bilarna imorgon i Köpenhamn...nejdå jag är inte avis! :/

Ha det bra så länge!
Puss
 
4
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej