Hej :)

Idag fyller min kära pappa 50 år...det känns väldigt gammalt! Haha
Tänk när jag är 50 så är han 80....MILDE TID!
Iaf ett stort grattis till min älskade pappa idag! Farmor har nog tittat ner och önskar honom grattis idag, tror ni inte det?

Idag har jag varit i stan och fikat med Annelie, passade på att köpa flyttkartonger också! :) Supernice!
Har packat det mesta nu utom tallrikarna och mina täcken o lite sånt! Inte alls länge kvar nu! wiho!

Var nyss och handlade lite mat(!) haha! Blev mackor med potatissallad, sååå gott!
Ni vet den har "LYX potatissalladen? Den tänker man ju " åh denna är nog god med tanke på vad den heter" Och så smakar den verkligen skit! Helt otroligt så rälig den är? Eller det kanske bara är jag som tycker det? Jag gillar bara ica's egna, superb!
Och mackor till kvällsmat, finns nog inget bättre! Faktiskt! :D

På tal om packning, shit vad mycket skit man har..helt sanslöst! Och vad kläder jag har samlat på mig? Det är bara tragiskt!
Massa onödiga saker....tex hittade jag 6 jackor? Vad ska jag med liksom? Och kanske 10 par skor? Heeeelt sanslöst!

Nej ni får ha det så bra!
Och jag hoppas min pappa har haft en bra dag idag, mamma och han varit på äventyr! wiho!
Grattis igen! Första födelsedagen som jag inte har varit medverkande i på 20 år..känns lite sådär men men!
 
Och JOOOO! Jag har min mobil tillbaka igen! Glädjen var enorm! :D Så nu kan ni nå mig 24/7 igen haha! 


Ha de bra
Puss
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej