Jag lever fortfarande om det är någon som har saknat mig!

I helgen har jag varit i Älvsbyn hos Annelie och Niklas och haft det skoj, har nog aldrig sett så många gamla bilar typ 740 och 240 på samma helg! Alla i Älvsbyn har minst 3 extraljusen på bilen! Tycker det är så enormt fult med extraljusen! Haha 
 
Idag har jag inte gjort så mycket , precis som alla andra dagar!
Varit ute och gått och sprungit lite! Skönt, när man kommer hem! :)

Nu sitter jag här igen tjugo i två på natten och kan inte sova, har kommit in i någon usel period! Sitter vaken till 4-5 på morgnarna, helt pigg! 
Rätt skönt men ändå inte , det ljusnar här typ nu så det är också en anledning till att jag inte kan sova! MEN man vänjer väl sig! :D

Snart flyttar jag dock hem igen , det visste alla ni som har mig på facebook eller följer mig på instagram!
Ska bli sååå underbart men kommer nog ändå sakna detta lite! Här så ju så underbart fint faktiskt!
Fast jag trivs bäst hemma på Villagatan! :D
 
Läskigt när man är vaken på nätterna, man tänker så otroligt djupa tankar då! Någon mer som håller med på det?
Återkommer imorgon om några stycken jag haft på sista tiden , som kommer upp varje natt! 

Ha det så bra! Hoppas ni sover gott ni som gör det!
Puss 
 
 

Kommentera

Publiceras ej