Hallåhejhejhallå!


Ny vecka , det betyder hemfärd! (om jag hittar någon vill säga)

I helgen var jag i Älvsbyn hos Annelie och Niklas, var och kollade på skidbacken! Åh vad jag blev sugen på att åka skidor! :)

Kom hem imorse och har typ inte gjort något sedan dess, skulle plugga men var så ofantligt tråkigt efter en stund så jag gav upp och gick och tvättade istället!
Har tvättat fram till nu typ , hela 6 maskiner blev det! Haha MASSOR av tvätt....

På onsdag är det som sagt tenta , inte alls peppad men känns som jag inte har något val! :p

Fick höra igår att några tycker att jag är ouppfostrad , KOM IGEN! Säg något som är sanning istället om det ska bita! Och för de andra så tar inte jag åt mig om ni säger att jag är ouppfostrad för jag känner att det mer är en kränkning till mina föräldrar än mig själv! :)
Jag själv tycker iaf att jag alltid uppför mig när jag är hos andra osv!
Fick även höra att jag är bortskämd , om jag nu är det så är det ju inget som ni ska lägga er i!

Ha det bra alla ni som är trevliga och glada, ni gör mig glad! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej