Tjäna!

Vilket väder det är idag, woho! Har suttit och solat nu i 2 timmar, bränner så gött! :D
Finns nog inget som är så underbart och så tråkigt på samma gång som solning! Så jäkla tråkigt MEN man kan ju inte låta bli!
Ifjol blev jag SÅ brun , typ som när man var liten! Då var man också jäkligt brun på sommaren, och så blev jag alltid så himla blond! Haha de var tider de!

Känns sjukt att det redan är torsdag idag, veckorna bara svävar förbi känns det som! Härligt härligt! :)
Nu är jag snart hemma och det känns så underbart! Wiho

Snart är sommaren här på riktigt! Har typ inget planerat förutom att jag och Emma ska till Göteborg och kolla fotboll den 27 Junli! Oppa! PSG möter Real....ÅH! Åker endast dit för att se Beckham så fan ta honom om han inte är där...då kommer jag seriöst börja gråta, haha! Då är han skyldig mig pengar!
Läste på Aftonbladet igår att han tjänar 323 miljoner kronor, det är heeeelt sjukt! Det är nästan 1 miljon om dagen...typ! Sinnes! Så han har nog råd att betala tillbaka för den matchbiljetten!
Rätt sjukt att jag har tyckt om honom så länge som jag har gjort det, va kan jag varit 10 år kanske när jag började gilla honom? Det är halva mitt liv som han varit med! Haha
Som jag sa till Frida igår, han är min kompis! OCH min stora kärlek! Thihi!

Nej nu ska jag ut och gå eller kolla på min fina bränna, svårt val! Hmm
Ha det bra så länge
Puss
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej