Undra om det bara är jag i hela världen som är livrädd för att bli kär...
Det är mitt största problem...tänk om jag alltid kommer att vara singel?
Den tanken finns med mig varje dag, tänk så duger jag inte till någon?
 
Visst jag har och är väldigt kräsen när det gäller killar.
Varför?
Jo för att jag har blivit så jäkla sårad...att få sitt hjärta krossat kan vara det värsta som finns!
Det gör ont i hela kroppen! Hela ens själ och liv bara rasar och det tar sån jäkla tid att bygga upp sig själv igen! Man tycker aldrig man duger, inte till någonting!
 
Tänk om jag aldrig hade fått mitt hjärta krossat, hade jag varit den jag är idag då?
Nja tror inte det!
Jag är så otroligt rädd för att låta nya personer komma in i mitt liv, just att veta att dom har chans att krossa hela mig!
Jag är väldigt stark i mig själv, just för att jag har byggt upp mig själv så många gånger.
Jag har verkligen varit helt förstörd över saker som har hänt i mitt liv, och när man har byggt om det igen så är man sååå otroligt stark!
Ingen kan egentligen krossa mitt hjärta, tills du är något som heter min pojkvän!Då jäkla förstörs det i tusen bitar!
 
Dom som känner mig ordentligt vet hur jäkla svår jag att lära känna och ja jag vet om det, men jag kan inte göra något åt det!
Det krävs en del för att lära känna mig!
Men när man väl känner mig så förstår man hur jag fungerar!
 
Min mamma känner mig bäst i hela världen, hon vet precis hur jag fungerar likaså vet jag hur hon fungerar därför har vi haft våra bråk genom åren!
Ordentliga bråk, helst för några år sedan!
Då önskade nog pappa att han fått en pojke, haha!
 
Nog om det, jag själv tror aldrig att jag kommer hitta "den rätte"
Dom säger att ALLA gör det..men nja tror inte det! 
 
Jag har varit riktigt kär 1 gång i hela mitt liv!
Och det förstörde jag själv för jag ville ha något nytt, något bättre!
Jag förstod inte själv hur bra jag hade det!
Fick allting jag ville, hade en hur bra pojkvän som helst
. Men nej då ska Malin hitta fel..
Jo han var för snäll? Jaha är inte det bra då?
Nej tydligen inte om man heter Malin Nilsson.
Visst , jag har varit kär fler gånger men inte på samma sätt!
 
 
Jag är 20 år och vet fortfarande inte hur jag vill att min pojkvän ska vara...innerst inne tror jag att det inte spelar någon roll utan när man väl hittar den (om man nu gör det) så spelar det ingen som helst roll hur personen är utan du blir bara kär och sen utvecklas allting.
Eller har jag fel?
 
Nu på sista tiden har jag släppt alla "krav" jag har haft och försöker ge alla en chans!
Man kan inte ha 56 krav och idéer på hur en perfekt pojkvän ska vara, inte om man inte är perfekt själv.
Fast jag har ett krav, han måste vara äldre än mig! Haha
Kan ju inte vara tsm med en glytt!
 
 
Detta är några utav alla tankar som svävar i mitt huvud när jag inte kan sova på nätterna, då kanske ni förstår varför jag alltid ligger vaken? Omöjligt att sova när det enda man tänker på är att man kommer leva ensam resten utav livet. Som sagt, jag är otroligt rädd för att bli kär!
 
 
Vi hörs!
 
 
Godnatt
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej