Hej!

Så kul att se att det är så många som läser! :)

Idag har jag solat lite , saknar att bo i hus! Där är det bara till att gå och lägga sig på gräsmattan när man vill sola, lite svårare med det här! Får sitta i fönstret och hoppas på det bästa! Har faktiskt blivit liiiite brun i ansiktet! wiho :D

Sen har jag tagit upp allt det jag packade ner häromdagen och lagt upp på sängen! GUD vad jag har mycket kläder, helt sjukt!
Har som sagt fortfarande inte bestämt helt hundra hur jag ska få hem allting , det löser sig till slut!

Glömde ju att säga det igår, jag åt bananpannkakor till frukost! Alla verkar ju käka det nu för tiden! Det var sjukt gott , det och kesella hallon! :)
Fast sen åt jag det på kvällen igen men då smakade inte alls lika gott! Så imorse åt jag krabbelurer! Det är däremot vääldigt gott men inte lika nyttigt dock! Annars föredrar jag min gröt! :D

Sen åt jag nudlar till kvällsmat enbart för att det inte är så jätteonyttigt (har jag intalat mig) så jag kunde gå och köpa lite godis nu ikväll! hihi!

Har börjat gilla att ut och gå , trodde aldrig det skulle hända i mitt liv! Men det är rätt skönt faktiskt, det går jag erkänna!

Hade helt förvirrat bort mig att det var röd dag imorgon, trodde de var på fredag! Så då är det typ fredag idag också? Wooho!

Nej nu ska jag äta lite godis innan jag gör mina squats!

Ni får ha det så bra!
Puss
 
 
Kaos
 
 
 
Gott va? :D
 
 

Kommentera

Publiceras ej