Blev inte så mycket solande innan för precis när jag satte mig och skulle sola, vad tror ni händer då?
Jodå då går solen i moln!
 
Nu har jag iaf ätit mat, klyftpotatis och kött!Väldigt ljuvligt fast att jag inte tycker om kött så värst mycket!
Har suttit och kollat lite andra bloggar och sånt nu med, kom in på Katrin Zytomierskas blogg, haha vilken stjärna hon är!
Hon säger fan precis vad hon vill, pluspoäng till henne!
Kom in på den eftersom hon hade skrivit om Kissie, haha! Finns nog ingen som gillar henne förutom hennes bror...ja kissie alltså!Stolpskott rakt igenom!
 
Har även hunnit med att städa undan lite, satte in alla flyttkartonger i garderoben, tog bara plats och var så fula!
 
Nu ligger jag i min SÄNG, har inte legat i den på 3-4 veckor kanske! Har som sagt sovit på golvet, varför?
Jo för att det är asskönt!
Idag ska jag nog testa att sova i sängen faktiskt, var rätt skönt här ändå!
Fast nja golvet är med skönt! Och jag är redan trött? Eller? Kanske bara hjärnan som luras?
Går jag och borstar tänderna så lär jag vara piggare än jag vet inte vad! Ska först testa att gå upp i brygga?
Läste på Katrins blogg att hon inte kunde det? Vafan är det svårt? Har för mig att det är lätt, eller ja det var det sista jag testade (typ 1999 haha)
 
Vi hörs imorgon!
Ha de bra
Puss
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej