Hej! :)

Dagen har bestått utav ännu mer fix i lägenheten , håller just nu på att tvätta gardiner och duschdraperiet!
Har packat nästan allting känns det som , några tallrikar och sånt som inte är nerpackat ännu! Annars känns allting okej, trodde inte 5 lådor skulle räcka men det verkar som att det gör det trots allt, med vilja går allting! Haha , bara till att pressa ner!
Hade dock tänkt sälja alla tallrikar, bestick och glas men vet inte hur jag gör, får se! När jag kommer hem kommer det ändå bara stå och samla damm eftersom vi har typ 5 serviser hemma!

Vilken frihet att få tillbaka sin mobil igen, känns otroligt bra när den ligger i min vänsterhand! Den var saknad!
Annars har jag inte gjort så mycket idag, inget fint väder heller för den delen så har inte varit så sugen på att hitta på något! Hade tänkt ut och gå innan men har så jäkla ont i mitt knä, så tror jag hoppar det idag!

Är det någon som kan dela med sig hur man får bort äcklig lukt i skåp? :)

Nej nu ska jag strax lägga i en ny maskin tvätt!
Hörs sen!
Puss


Hur snygg är inte beckham här? :D

1 kommentarer

Anna

14 May 2013 19:59

ättika i ett glas över natten =)

Kommentera

Publiceras ej