Hej!
 
Det har inte hänt så mycket i mitt liv sedan jag skrev sist, bara varit hemma och tagit det lugnt! 
Fick upp mina böcker igår så jag kan börja plugga till tentan som är nästa onsdag! 
Efter tentan så blir det HEMFÄRD så det heter duga!
Försöker hitta en resa som passar men alla resor verkar helt slut...om man inte vill betala sådär 7000kr typ! :o
Hittade en resa på sj idag som nog blir av, sa ju sist att jag aldrig mer skulle åka tåg men vad gör man inte för att komma hem! Såfall så går tåget härifrån 18.00 och så är jag hemma 14.00 dagen efter...de kan jag leva med! :)
 
Idag gick jag till ica för att hämta ut ett paket från Gina MEN vad tror ni händer då? Jo jag har glömt mitt leg hemma så de var bara till att gå hem igen (eller åka buss) Sen tillbaka igen och hämta ut de! Såklart hade jag besätllt paketen till "fel" ica med så de var ju en bit att gå...
Hade beställt ett par jeans och en tröja! Sjukt underbara jeans , så härliga! 
 
Nu ska jag inte göra så mycket , ska fixa maten om någon timme! Och sen börja plugga lite...Buhu!
 
Vi hörs!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej