Hej!

Idag har jag hunnit med en del faktiskt. Har städat hela lägenheten, i alla skåp och bakom spisen och såna tråkiga ställen ni vet!
Har börjat packa lite smått inför min flytt, MEN vet fortfarande inte hur jag ska få hem allting.
Var inne på att skicka hem allting tills jag insåg hur mycket jag har, sen hade jag tänkt hyra en bil och köra hem. Jag som tycker det är tråkigt att köra till stan..haha! Bästa hade varit om någon hade kört allting hem till mig och så hade jag kunnat flyga! :D Ihh!

Har även hunnit med att sitta lite i solen , åh så skönt! Och efterlängtat..kollade på bilder häromdagen och insåg hur jäkla brun jag blev i somras! Hoppas på det bästa i år igen eller mest hoppas jag på att slå pappa i brunhet! Vilket aldrig funkar...förutom i fjol för då kunde han inte sola! Hehe

Och ikväll har jag även gjort dagens dos utav mina squats! "Bara" ca två veckor kvar sen är det klart!
Har nog inte direkt sett någon förändring gällande lår/rumpa men men det kommer väl, eller så ser man bara inte det själv!

Nej nu ska jag kolla lite film.
Ha det så bra så hörs vi sen igen!
 

Kommentera

Publiceras ej