Åh, fick nyss höra en bra nyhet! :)
Mamma min kära mamma har fixat så jag får hem mina saker, woho!
Ett problem löst! Det största problemet faktiskt! :D
 
Nu ska jag bara få lådorna till det stället också, men vad gör det? Får väl bära dom dit!
Haha , nej det löser sig!
Snart är jag hemma, känns lite sjukt faktiskt! Har ändå bott här uppe i ca 10 månader, inte för att jag har varit här i 10 månader men ändå! :)
 
Jag undrar fortfarande hur man kan flytta ifrån allting man här. Jag har i princip ångrat mig varje dag att jag var så dum och flytta upp hit! Alla andra som också har flyttat , jag undrar VARFÖR?
Jag gjorde det för jag trodde det var sååå himla kul och allting men nej!
Att folk ens trivs här? What? Dom måste ha problem hemma så att dom inte trivs där? Så är det, punkt slut!
Nej jag är inte negativ jag är realistisk!
 
 
Jag MÅSTE hitta en strand här uppe? Finns det ens såna här? Någon som vet? haha
Åh jag är sååå varmt fortfarande fast att jag duscha innan!
Tar sån tid för kroppen att vänja sig att det är varmt ute?
 
 
En annan sjuk sak som hände häromdagen, jag smsade Emma vid typ halv tolv-tolv och sa att det fortfarande var ljust ute, sen så la jag mig och spelade lite Candy Crush på mobilen, sen blev det mörkt i typ 5 minuter sen började det jäklar i ljusna igen?
Heeeelt sjukt! Jag förstår inte hur folk här uppe kan sova? Okej det finns rullgardiner men ändå, tanken att det är ljust ute stör!
Jag har alltid tänkt att " åh fatta nice att det är ljust 24/7 " Haha fan heller, det är jobbigt!
Jag är aldrig trött?
 
 
Om någon som läser min blogg ska till Köpenhamn imorgon och kolla på Gumball 3000 bilarna så ta lite bilder till mig, tack! :D
 
Nej ha det bra!
Så hörs vi imorgon
Puss
 

Kommentera

Publiceras ej