Hej! :)

Åh äntligen fredag eller vad säger ni? Själv har jag fredag varje dag känns det som...haha!

Vad har ni hittat på idag?
Själv har jag inte gjort så mycket , tvättat 3 maskiner tvätt. Trodde inte att jag hade så mycket tvätt max 2 maskiner men sen när jag väl skulle tvätta så var där hur mycket som helst, men tvättade bara 3 maskiner för sen var min tid slut!
Det är väl typ det jag har gjort idag, vart och handlade lite innan också! Är det bara jag som tycker att coca colan har börjat smaka annorlunda? Eller det är kanske bara här uppe i Norrland. Smakar som sån fejk..säkert importerad ifrån Finland..haha nej men seriöst den smakar inte alls likadant som innan! :(

Jag har precis kollat klart på The fast and the furious..vet inte hur många gånger jag har sett dom filmerna..men fortfarande lika bra! Så nu blir det strax att kolla på tvåan! :)
Den 24 denna månaden kommer ju 6;an på bio! Lagom till jag är hemma , eller ja nästan iaf :) Får väl kolla där hemma!

Inte länge kvar här uppe nu! Gött, så jäkla avis på alla som lägger ut hur fint väder det är hemma osv, alla som solar! Jag vill med ligga på gräsmattan och sola!

Ja det värsta är att min mobil har gått sönder plus att laddaren har gått sönder...detta hände igårkväll! Har haft världens panik idag, jag är så jäkla beroende utav min mobil så det är helt sjukt! Jag ångrar att jag ens köpte en ny mobil för några månader sedan! Jag älskar iphone över allt annat i världen MEN iphone 5 har dom verkligen misslyckats med! Och det är inte bara jag, känner flera stycken som tycker likadant! Ska iaf byta tillbaka till min 4;a när jag kommer hem igen! Har iaf beställt nya saker till den och en ny laddare så får jag väl pilla ihop den! Tänkte ju inte på att det är fredag idag heller ju så får väl sakerna på måndag HOPPAS jag annars blir jag sur(are)! Om det går..
Vilka problem jag har..haha tragiskt!

Nej nu ska jag kolla på tvåan och dregla lite! :D
Trevlig helg och ha det bra!
Puss
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej